niedziela, 7 kwietnia 2013

Urodzinowy zestaw.

Bardzo ciężko mi się dziś skupić...przeżywam tupot małych białych mew...ja wspominałam wczoraj odbyła się HUCZNA "trzydziestka" mojej przyjaciółki. Przygotowałam dla niej prezent, do którego inspiracją była pierścionek z białego złota z jasnym szafirowym oczkiem, który nosi.


Kolczyki i zawieszka powstały z Swarovski rivoli 12 mm w kolorze Aquamarine (identyczny jak kolor szafiru w pierścionku). Dopełnieniem kompletu była urocza maleńka bransoletka z Toho 11/o  w kombinacji 3+1 dającej prześliczny srebrno-błękitny melanż. W realu oczywiście o wiele ładniejsze niż na zdjęciu.

Przyznam się - że jest to moja pierwsza bransoletka z 11/o wykonana na nitce 0,2 mm. Sama jestem w szoku i przekonałam się do 11/o. Cały czas robię na 8/o ponieważ po kursie nauki pierwszej bransoletki kiedy uczyłam się na 11/o trafiło mnie coś i przez 2 tygodnie nie podeszłam do szydełka. Nie potrafiłam szydełkować na 11/o. Teraz nie wiem czy to kwestia wprawy przejście z 8/o na 11/o było dla mnie tylko kwestią zwrócenia większej uwagi na to co robię - na 8/o szydełkuję już niemal bezmyślnie ;) - tu po prostu musiałam się przyłożyć. Efekt super, przyjaciółka zadowolona, goście w szoku :)

2 komentarze:

Bardzo miło mi Was gościć na moim blogu. Czekam na Wasze opinie i sugestie. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)