Zajączkowe prace

Cóż na trochę zniknęłam i niestety nie mam nic nowatorskiego do pokazania. Cały przedświąteczny tydzień pracowałam jako króliczek/zajączek aby było co wsadzić w kapcie niektórym Paniom w niedzielny (świąteczny) poranek ;)
Pokażę Wam mój ulubiony zestaw. Szukałam dla jednej z Klientek Toho w kolorze zielonym jak najbardziej zbliżonym do Cosmo - no i  natrafiłam. Zakochałam się w koralikach Higher-Metallic Juna Bug. W najbliższym czasie muszę sprawić sobie również taki zestaw - cóż jestem żywym przykładem szewca w dziurawych butach.

Polecam kolor! Świetny! Bardzo wiosenny - "żuczkowy" ;)
Elementy kompletu wykonałam z tego samego koloru w różnych rozmiarach Toho.
Kolczyki - 15/o
Bransoletka - 8/o
Zawieszka - 11/o
Kolor dorzucam do listy ulubionych :)


Powstało również kilka par kolczyków - maleńkich kuleczek zaplecionych z Toho 15/o
Kolczyki są urocze zatem powstały same jak i w kompletach np:



W poprzednim poście pisałam o Kwiatkach SV - oplatanych kryształach Swarovskiego. Poniżej jeszcze kilka ciekawych przykładów kolorystycznych.


1) Swarovski rivoli 12 mm Saphire oplecione w Silver-Lined Cobalt 11/o i Silver-Lined Crystal 15/o
2) Swarovski rivoli 12 mm Black Diamond oplecione w Silver-Lined Frosted Gray 11/o i  Metallic-Silver-Frosted Antique Silver 15/o.
3) Swarovski rivoli 12 mm Aquamarine oplecione w Metallic Hematite 11/o  i Silver-Lined Crystal 15/o.

Piękne błyskotki. Szkoda, że niestety zdjęcia biżuterii nigdy nie oddają jej faktycznego piękna w realu.
Z tych trzech moim faworytem są Black Diamond. W rzeczywistości są prześliczne.

Na koniec "zajączkowego posta" trójkąciki.
Te powstały dla mojej dobrej znajomej.
Jest to wersja płaskiego trójkąta, którego nie trzeb niczym wypełniać. Powstaje takie ponieważ jest wykonany w całości z jednego rozmiaru koralików. Tutaj akurat 11/o.
Trójkąt w zawieszce miał około 5 cm średnicy.

Komentarze

  1. Cuda :-) Pewnie jeszcze długo będę się uczyć, żeby móc Tobie dorównać, ale w wolnej chwili zapraszam do mnie :-) www.po-godzinach.com
    od razu ostrzegam, że jestem na poziomie podstawowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja nie mam pojęcia jak sie plecie taką bizuterie ale musi to bć bardzo pracochłonne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo miło mi Was gościć na moim blogu. Czekam na Wasze opinie i sugestie. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Wedding bells I

Wariacje na temat Rivoli...

Wakacyjne prace...TOHO Cube i Matubo