Serduszko - charms.

Mąż się śmiał, że troszeczkę się spóźniłam bo walentynki już były ale serduszka są tak urokliwe i odpowiednie na wiosenną aurę ;)


Na stronie: http://jenabdc.wix.com/jena#!young/c19sh cała kolekcja bransoletek SD HEART.




Cóż, stworzyłam małą kolekcję serduszek :)
Do ich stworzenia potrzeba SuperDuo albo Twins oraz Toho 11/o.

Serduszko pochodzi z schematu: http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/b2/90/27/b29027fd7e9a2c4eaaf715fbad5fa00e.jpg
Niestety nie wiem jak się skontaktować z autorką aby dla Was przełożyć na język polski ale mam nadzieję, że uda Wam się coś z tego schematu wykonać. Nie ukrywam, że osobiście trochę go skróciłam :)




Komentarze

  1. Ojej jakie cudne :) Czekam na tutorial, bo są piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś dawno temu znalazłam te serduszka u Ciebie i postanowiłam, że "kiedyś" zrobię. Dziękuję, że podzieliłaś się linkiem do wzoru :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo miło mi Was gościć na moim blogu. Czekam na Wasze opinie i sugestie. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Wedding bells I

Wariacje na temat Rivoli...

Wakacyjne prace...TOHO Cube i Matubo