Ślubna ozdoba.

Na specjalne zamówienie "Mamy weselnej", której syn się żenił 23.02 (w sobotę) stworzyłam ozdobne obrączki na talarze Pary Młodej. Dwa komplety takich cudeniek.



Mała porada:
Obrączki (bransoletki - bo taki rozmiar) wykonałam z koralików TWINS - niestety nie nadają się do tego zbytnio. Bardzo dużo czasu zmarnowałam na szukaniu w miarę równych koralików aby bransoletki nie falowały. Niestety w zeszłym tygodniu były ogólnopolskie ;) braki złota w SuperDuo, a z nich efekt byłby dużo lepszy.
"Mamie Weselnej" komplet się bardzo spodobał - jak słyszałam Parze Młodej i  gościom również :)

Z SuperDuo splot układa się tak:


Moja Klientka myślała, że jest w niej drut pamięciowy tak ładnie i równo się układa :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wedding bells I

Wariacje na temat Rivoli...

Wakacyjne prace...TOHO Cube i Matubo