Cofnijmy się w czasie cd....wąż

Wariacja na temat węża koralikowo-szydełkowego :)



Naszyjnik "Bursztyn" wykonany z różnych odcieni Toho Topaz oraz różnych rozmiarów Toho od 8/o do 3/o.

Komplet wykonałam z Toho 8/o Hematite i zawieszek z hematytu.




Bransoletki wykonałam z Toho 8/o. Bransoletki, naszyjniki koralikowo-szydełkowe robię tylko z Toho 8/o. Bransoletki wychodzą grubsze - przy 6 koralikach  rzędzie bransoletka ma średnicę około 9 mm.



Wplatanie różnych rozmiarów koralików daje również wiele możliwości. W złotej zamiast 1 rzędu 8/o wplotłam Toho 8/o - niewielka zmiana a efekt miły dla oka. 
Fioletowa bransoletka (ulubiona bransoletka mojej sąsiadki :) ) powstała z wplecionych koralików szklanych  4 mm.


I coś nad czym trochę się napracowałam - bransoletka wykonana z Toho 8/o Gold-Lined Rainbow Crystal.
Cudowne koraliki - w zależności jakiej użyjemy nitki do ich zaplatania (czarnej czy ecru) bransoletka wygląda zupełnie inaczej. Nad tą wyżej trochę się napracowałam - trzeba było w środek wcisnąć 5 kawałków drutu pamięciowego. Niestety jeden nie był w stanie utrzymać bransoletki sztywno i spadała z ręki. Wykończyłam ją różnymi kryształkami i koralikami. Bransoletka przepięknie mini się w słońcu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wedding bells I

Wariacje na temat Rivoli...

Wakacyjne prace...TOHO Cube i Matubo