Blog czas zacząć... :)

Tworzeniem biżuterii zajęłam się w grudniu 2011 r. - były to drobnostki wykonywane dla najbliższych z korali ceramicznych i drewnianych (bransoletki, naszyjniki, kolczyki). 
Pewnie byłoby tak do teraz gdyby moja mama nie ubierała mojej biżuterii do pracy - szał! Koleżanki z pracy zaczęły prosić o zrobienie czegoś dla nich - hobby zaczęło się rozrastać. 

Kiedy zaproponowano mi kurs tworzenia biżuterii z Toho bardzo długo myślałam zanim wzięłam udział. Sądziłam, że to nie dla mnie a jednak pokochałam beading. Pokochałam kulkę i bransoletkę szydełkowo-koralikową, tworzyłam jak szalona i stało się to podstawą do szukania i tworzenia nowych wzorów biżuterii.
W październiku 2012 roku stworzyłam własną stronę internetową na, której wystawiam swoje wyroby. Niestety jest to typowy sklep stworzony na potrzeby moich Klientek i nie daje on możliwości podzielenia się technikami i nowościami z  "Koleżankami po fachu". Dlatego, choć długo się wzbraniałam - nie przepadam za komputerem w czasie wolnym  - stworzyłam mój pierwszy blog.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wedding bells I

Wariacje na temat Rivoli...

Wakacyjne prace...TOHO Cube i Matubo