Cofnijmy się w czasie....kulka

Ponieważ bloga mam od wczoraj a biżuterię tworzę od wielu miesięcy cofnę się w czasie aby przedstawić trochę starszych wzorów mojej radosnej twórczości :)

Wariacje na temat kulki:
                                              

Kulki wiszące wykonane z Toho 11/o (Hematite i Silver-Lined Frosted Cobalt)



Zawieszki, których centralną ozdobę stanowią kulki z Toho 11/o (Opaque Lt Beige, Silver-Lined Milky Dark Peridot)


Kolczyki wiszące kuleczki z Toho 11/o (Trans-Rainbow Peridot) oraz "wkrętki" czyli malutkie kuleczki z Toho 15/o (Irish Brown)



Komplety przygotowane na prezenty. Po prawej  śliczny komplet z Toho 8/o i 11/o Silver-Lined Milky Peach zrobiłam w prezencie imieninowym dla mojej siostry :)


A poniżej kilka hitów lata 2012




Zaplotłam płaski rzemień i dołożyłam kuleczki jako zawieszki.

Tutaj powstawały całe komplety naszyjnik + bransoletki. Kolorowe sznureczki bądź 1 mm rzemień połączone z różnymi kolorami kulek będą się zapewne nadawały również na tegoroczne lato.


A teraz moja ulubiona bransoletka - seria "Indian"



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wedding bells I

Wariacje na temat Rivoli...

Wakacyjne prace...TOHO Cube i Matubo