Wiosenna praca wre....

Cóż żeby nie było, że zaginęłam w akcji bo nic nie robię. Na szczęście pracuję i pracuję aż mnie nadgarstki rozbolały i wczorajszy dzień musiałam spędzić na odpoczynku.
Powstało w tym czasie bardzo dużo rzeczy ale na zamówienia Klientek, niestety dla Was nic nowego :(

Kobietkom przypomniało się, że w zeszłym roku robiłam pewna cacka i nie rozumieją dlaczego ich nie mają. Kiedy zobaczyły u mojej sąsiadki model bransoletki i kolczyków z lata 2012 zapragnęły mieć taki dla siebie na już. Stąd powstało z 5 par kolczyków zawieszki itp w kolorze Permanent Finish-Galvanized Starlight.
Polecam zestaw wygląda niesamowicie. Osobiście nie jestem fanką złota a mnie się również podoba. Podobno, jak ktoś nie wie z czego to jest zrobione i jak, jest przekonany, że jest to produkt ze złota - to z opowieści posiadaczek. :)

A mówię tu o komplecie:




Kolejne bransoletki, które powstały w ubiegłym tygodniu to model "Indian" z lata 2012 - myślę, że w tym roku będzie się cieszył równie dobrym powodzeniem, jak nie większym - ze względu na modę.



No właśnie moda - ufff....ponieważ jak wiecie mam swoją stronę internetową i moje hobby jest jednocześnie moją pracą czasem niestety muszę zrobić coś wbrew sobie a dla dobra moich Klientek, które bardzo lubią być na czasie z modą. Stąd niestety w zeszłym tygodniu przerzuciłam się na koraliki, gumki i inne dalekie od Toho i igły produkty. Powstała seria bransoletek na gumce.
Ponieważ ku mojemu zaskoczeniu kilka z nich bardzo się mi spodobało i zniknęło z mojego kuferka błyskawicznie, postanowiłam Wam pokazać co można wyczarować z 8 mm kuleczek.


Wersja z tasiemką:

więcej na: www.jena.com.pl (pewnie najwięcej w archiwum 2013)

Cóż może czasem warto zdradzić moją ukochaną igłę i pudełeczka Toho ;)

Komentarze

  1. Chociaż za złotem nie przepadam, zdecydowanie ta złota bransoletka najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo miło mi Was gościć na moim blogu. Czekam na Wasze opinie i sugestie. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Wedding bells I

Wariacje na temat Rivoli...

Wakacyjne prace...TOHO Cube i Matubo