Kwiatki SV2

W miniony weekend miałam bardzo dużo pracy zatem niestety nie udało mi się zrobić nic z nowych rzeczy jakie planowałam. Kołnierzyk pewnie skończę w świąteczny weekend i dopiero wtedy będę go mogła zaprezentować.
Obecnie mogę pokazać nad czym w ten weekend (między innymi) pracowałam.
Powstały np. kolejne zestawy ze kryształami Swarovski-ego. Bardzo lubię je robić ponieważ dają bardzo duże pole popisu w doborze kolorystyki wykończenia -  a efekty przepiękne - błyszczące :)

 Po lewej to: Swarovski rivoli 1122 aquamarine 12 mm oplecione w hematytowe 11/o  i ozdobione 15/o S-L crystal. Po prawej to: Swarovski w kolorze amethyst opleciony w 11/o amethyst gun metal - przepiękny kolor - ostatnio chyba mój ulubiony :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wedding bells I

Wariacje na temat Rivoli...

Wakacyjne prace...TOHO Cube i Matubo