Na guzik...pierwsza sztuka

Wczoraj zaczęłam, dziś skończyłam. Bransoletkę można uznać za mój prototyp, bo po drodze przyszły mi kolejne pomysły na kolejne bransoletki tego typu. Zatem jest to pierwsza ale  nie ostatnia :)


Na mojej ręce prezentuje się tak:




A teraz zbliżenie na guzik od "lewej strony" - wykorzystałam swój sposób na oplatanie kryształów:


I kolejne zbliżenie:

Szerokość bransoletki to 3 cm, do jej wykonania użyłam:
  • Toho 11/o Metallic Iris Brown
  • Toho 11/o Silver-Lined Med Topaz
  • Toho 8/o Metallic Iris Brown
  • Toho 8/o Gold-Lined Rainbow Crystal
  • Toho 15/o Permanent Finish - Galvanized Starlight
  • Kryształ Swarovski rivoli 12 mm - Crystal F

Pomysł już mi tak przypadł do gustu, że zaczynam kolejną.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wedding bells I

Wariacje na temat Rivoli...

Wakacyjne prace...TOHO Cube i Matubo