Złota bransoleta.

Dawno nic nie dodawałam na blogu. Cóż ostatnio miałam dużo na głowie (sprawy zdrowotne, urodziny syna, imieniny męża itp. itd.) Ponad to, ostatnio bardzo dużo czasu zajmuje mi szukanie i próbowanie nowych technik i metod tworzenia własnoręcznych elementów do mojej biżuterii.
Niedawno natknęłam się na decoupage. I tak powstało kilka rzeczy z wykorzystaniem kilku metod z tej techniki zdobienia.
Stworzyłam między innymi bransoletkę dla mamy, której gotowej niestety nie mam zdjęcia (postaram się zrobić) oraz ta, poniżej. Powstało też kilka innych rzeczy ale to kiedy indziej :)

Trochę drewna, złotych papierków, farby, lakieru i jest. Spodobało mi się.... kolejne prace postaram się przedstawić jak najszybciej.
Teraz trochę czasu spędziłam na robieniu nowej strony internetowej - znalazłam w końcu miejsce gdzie mogę ją założyć, które bardzo ułatwi mi pracę. Dodatkowo kilka niespodzianek graficznych, w których pomoże mi mój mąż na swoim urlopie :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wedding bells I

Wariacje na temat Rivoli...

Wakacyjne prace...TOHO Cube i Matubo