Wedding bells I

Mam dwójkę młodszego rodzeństwa brata i siostrę. Tak się składa w przeciągu ostatniego roku i troszeczkę oboje celebrowali swoje śluby. Siostra w październiku 2018 a brat w lipcu 2019. Z obu tych okazji wykonałam biżuterię. Na ślub mojego brata wykonałam biżuterię dla siebie natomiast na ślub mojej siostry wykonałam coś zupełnie szczególnego i o tym jet ten post.

Moja siostra mnie zapytała czy mogłabym dla niej wykonać biżuterię ślubną. Odpowiedź była oczywista. Z wielką przyjemnością wykonałam dla niej komplet biżuterii - kolczyki, bransoletkę i wsuwki do ozdobienia włosów.
Kolczyki miały być duże i zawierać element fioletowy, bo taki był kolor przewodni dekoracji ślubnych. Wybrałam więc za centralny punkt kryształy Swarovski Rivoli w kolorze delikatnego fioletu. Ponieważ sukienka Panny Młodej była śnieżno biała i posiadała gorset ozdobiony perełkami i kryształkami na użyciu tego typu koralików zdecydowałam się przy wykonaniu biżuterii.
Wykonanie kompletu zabrało mi wiele czasu hmmm....może nie samo wykonanie ale zaprojektowanie odpowiedniego schematu. Komplet jest absolutnie unikatowy. Jak w większości moich wyjątkowych wzorów użyłam własnej głowy do jego stworzenia. Kosztowało mnie to wiele godzin szycia i prucia zanim powstał pierwszy prototyp kolczyka. Na jego bazie reszta poszła już jak po maśle ;)
Co ciekawe? Ponieważ moja siostra ma alergię i może nosić tylko złoto miałam niewielki zgryz - jak wykończyć kolczyki. Przeszukałam jednak moje stare skarby i znalazłam stare złote kolczyki, które otrzymałam jeśli dobrze pamiętam z okazji  Pierwszej Komunii Świętej. Nie nosiłam ich od czasu dzieciństwa - jeden z nich miał odłamaną ozdobę. Postanowiłam je zaadoptować do mojego projektu. I tak kolczyki otrzymały złote bigle. Dzięki temu pomysłowi i mojej biżuterii udało się mojej siostrze dotrzymać dwóch wróżb ślubnych - coś starego i coś podarowanego.
Z ogromną przyjemnością wykonałam i podarowałam wykonaną biżuterię mojej siostrze, która wyglądała tego dnia oszałamiająco! 
Oceńcie sami...











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wariacje na temat Rivoli...

Wakacyjne prace...TOHO Cube i Matubo