Kolczasta koronka z Pyramid Spikes

Jak pisałam w poprzednim poście przedstawię komplet biżuterii, który stworzyłam zupełnie spontanicznie.
Powstał on w szale twórczym jaki mnie ogarnął kilka dni temu. Mając urlop mogłam sobie pozwolić na relaksacyjne tworzenie biżuterii dla siebie. Stąd powstała miedzy innymi bransoletka z Toho Cube jak i poniższy komplet.
Zastanawiam się czy będę w stanie stworzyć drugą identyczną bransoletkę ;)
Cóż ta powstała po tym jak ułożyłam przed sobą kilka paczuszek koralików i zaczęłam "zaplatać". Dokładałam co chwile to nowy inny koralik i tak skończyłam na kolczastej koronce - oczywiście w miłych mi kolorach. Zastanawiam się czy nie jestem monotematyczna, ponieważ jak wcześniej byłam typowym szewcem co nie ma nic z tego co robi to teraz mam pełne pudełko podobnych kolorystycznie klejnocików...no cóż ale od przybytku mnie głowa na pewno nie boli ;)

Zdjęcie wykonałam wakacyjnie :)



W ostatnim czasie strasznie zaczęła mnie irytować jakość metalowych zapięć. Co mi coś wpadnie w oko okazuje się, że się ściera po kilku włożeniach na rękę. Dlatego staram się wdrażać koralikowe zapięcia w swoje prace...

Kiedy skończyłam bransoletkę stwierdziłam, że muszę ją mieć do czego nosić i tak powstały pasujące kolczyki.


Tak oto powstał koronkowy komplet.


Do wykonania użyłam:

  • Toho 11/o Opaque-Frosted Jet
  • Toho Cube 3 mm - Opaque-Frosted Jet
  • Toho 11/o Permanent Finish-Galvanized Rose Gold
  • SuperDuo Matte Metallic Copper (jeśli dobrze pamiętam)
  • Pyramid Spikes Matte Metallic Copper 11x7 mm
  • Sztyfty i baranki

Mam nadzieję, że komplet Wam się spodoba.



Komentarze

  1. Asiu, komplet jest genialny :) U mnie, chyba od pół roku zalega kilka sztuk piramidek ( dokładnie takich samych) i zastanawiam się jak je opleść, z której strony "ugryźć", a tu u Ciebie proszę ... spontan i wyszło przepięknie. Zarówno bransoletka jak i kolczyki bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zachęcam do kombinowania. Może wymyślisz jakieś inne rozwiązanie. Widziałam bodajże u Weraph wkomponowane w podwójna gąsienicę. Ja miałam jeszcze inny pomysł ale niestety za mało w paczce tych "spike-ów".
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo miło mi Was gościć na moim blogu. Czekam na Wasze opinie i sugestie. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Wedding bells I

Wariacje na temat Rivoli...

Wakacyjne prace...TOHO Cube i Matubo