Po przerwie :)

Troszeczkę się ostatnio opuściłam w sprawach komputerowych. Trochę projektów skończyłam, kończę ale jakoś na zdjęcia i opis na bloga nie miałam czasu i głowy. Teraz zamierzam się poprawić i zdradzić małe co nieco z tego co w ostatnim czasie u mnie powstało.

Z Koralowym Koralem
Robiąc sobie wycieczkę po mieście odwiedziłam pewien sklepik, w którym zakupiłam koraliki z czerwonego korala...z tydzień poleżały aż się doczekały. 


koral, naszyjnik

i małe zbliżenie na centralną ozdobę...

koral, naszyjnik

Do wykonania użyłam:
  • Koral 12 mm
  • Koral 8 mm
  • Koral około 35 mm średnicy
  • Toho 8/o Gold-Lined Black Diamond
  • Toho 8/o Opaque Cherry
  • Toho 11/o Frosted Gold-Lined Black Diamond
  • Toho 15/o Silver-Lined Siam Ruby
  • Toho 15/o Opaque Cherry
  • SuperDuo Luster Smoky Topaz


Moja Ci Ona
Kiedy u blogowej koleżanki Edyro zobaczyłam tą bransoletkę: http://edyro-koraliki.blogspot.com/2013/07/rubinowo-zota-wersja-ii.html zakochałam się i postanowiłam sprawić taką dla siebie - oczywiście w moich ulubionych kolorach - czerń i szarość. Muszę tutaj nadmienić, że sam wzór bransoletek pochodzi od Weraph i możecie go znaleźć tutaj.

    Ponieważ nie chciałam używać gotowych zapięć sama je wykonałam - zapięcie typu toggle z Toho.
Bransoletka jest dwustronna - z drugiej strony jest cała czarna.
Oto efekt końcowy:

SuperDuo
\
SuperDuo


Do wykonania użyłam:
  • Toho 11/o Opaque Jet
  • Toho 11/o Silver-Lined Gray
  • Toho 8/o Metallic Hematite
  • Toho Treasure Metallic Hematite
  • Toho 15/o Frosted Opaque Jet
  • SuperDuo Jet

Szaleństwo Cubic Raw
Ostatnio szaleję z cubic raw. Jako pierwszy powstał złoty naszyjnik. Najpierw wykonałam sznur koralikowo-szydełkowy a następnie myślałam i kombinowałam co mogłabym na nim zawiesić. Tym sposobem powstała zawieszka z wykorzystaniem kryształu Swarovski-ego oraz ściegu cubic raw, w którym na jakiś czas się zakochałam.

cubic raw

Następna była zawieszka w kształcie serduszka.


Do wykonania użyłam:
  • Toho 11/o Silver-Lined Lt Topaz
  • Kryształ Swarovki Rivoli 12 mm Crystal

Zig Zag
Jakiś czas temu pisałam o tym, że zaczęłam robić bransoletkę ale niestety zabrakło mi na nią koralików. Postanowiłam ją wykończyć inaczej niż planowałam. Miała być zamknięta, bez zapięcia. Niestety bransoletki bez zapięcia to bardzo duży kłopot. Jeśli uda się przecisnąć taką przez rękę to wówczas są za duże w nadgarstku. Ciężko utrafić z rozmiarem. Ostatecznie zatem bransoletka ma zapięcie i bardzo ładnie się prezentuje na ręce.

cubic raw


Do wykonania użyłam:

  • Kulki morelowo-złote 4 mm
  • Toho 8/o Silver-Lined Rosaline
  • Toho 11/o Silver-Lined Lt Topaz
  • Toho Treasure Metallic Irish Purple
  • Toho 15/o Silver-Lined Rosaline



Obecnie pracuję nad naszyjnikiem z cubic raw - niestety nie mogę go skończyć - ciągle coś dodaję...
Jestem ciekawa jaka będzie Wasza opinia jak ostatecznie odłożę igłę i go Wam pokarzę.

Komentarze

  1. wszystko takie przeiękne)kiedy ja się tego nauczę)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wszystkiego i wszystko piękne! Ale czarna bransoletka i koralowy naszyjnik the best!

    OdpowiedzUsuń
  3. serduszko "cubikowe" absolutnie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż tu cudności :) Koralowy naszyjnik i gąsienica z koralikowymi końcówkami i zapięciem REWELACJA i Zig Zag i wszystko śliczne :))) Asiu, jesteś niesamowita! Pozdrawiam
    P.S. Dziękuję za ciepłe słówko pod adresem mojej rubinowo-złotej. To bardzo miłe, wiedzieć, że po trosze stała się inspiracją :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj stała się powodem pracy nad moją :)) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Dziękuje Wam bardzo za miłe i cenne komentarze. Muszę dziś koniecznie zajrzeć na Wasze blogi co tam w ostatnim czasie ciekawego się pojawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta bransoletka gąsienicowa .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo miło mi Was gościć na moim blogu. Czekam na Wasze opinie i sugestie. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Wedding bells I

Wariacje na temat Rivoli...

Wakacyjne prace...TOHO Cube i Matubo